CLEAN-ZAW Michał Zawada

ul. Nowa 5a, 08-440 Pilawa

NIP: 826-214-38-74

REGULAMIN USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ FIRMĘ
CLEAN-ZAW

 1. Wykonawcą usługi prania dywanów jest firma CLEAN-ZAW z siedzibą w Pilawie przy ulicy Nowej 5a.

2. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy CLEAN-ZAW.
3. Termin wykonania usługi wynosi od 2 do7 dni.
4. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi.
5. Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi.
6. Pralnia nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w dywanie.
7. Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny).
8. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące)
9. Przy oddawaniu dywanu do firmy CLEAN-ZAW bądź punktu pośredniczącego lub pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach dywanu, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.
10. Klient zobowiązany jest również do poinformowania obsługi punktu o wcześniejszym czyszczeniu dywanu ręcznie( środkami typu Vanish, Dywan Lux, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
11. Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik pralnia dywanów.
12. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
13. Do każdej sztuki dywanu doliczana jest kwota 5zł tytułem mechanicznego wytrzepania dywanu.
14. Usługa obszywania dywanu jest możliwa wyłącznie po czyszczeniu dywanu w firmie CLEAN-ZAW.
15. Jeżeli Klient zażyczy sobie skrócenia lub docięcia dywanu, firma CLEAN-ZAW wykona taką usługę tylko w przypadku podania przez klienta dokładnych wymiarów do jakich dywan ma być docięty.
16. Firma CLEAN-ZAW uwzględnia reklamację klienta do 48 godzin od momentu odbioru dywanu.
17. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie poprawnie wypełnionego druku przyjęcia dywanu.
18. Klient w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji zostanie poinformowany o statusie reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
19. Reklamację mogą być składane na piśmie, pod numerem telefonu 605-509-498 lub drogą mailową na adres clean-zaw@clean-zaw.pl.
20. Klient jest zobowiązany odebrać dywan najpóźniej w ciągu 7 dni od momentu upływu terminu odbioru. Po upływie tego terminu, pobierana
jest od klienta opłata składowa 1zł za 1 dzień. Po upływie tego terminu wszelkie reklamację dotyczące wykonania usługi nie będą uwzględniane.
21. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.